ကၽြႏု္ပ္၏
ဘာသာတရား အေၾကာင္း
ႏွစ္ခုမျပား
တစ္သားတည္းေသာ သစၥာတရား ကို ျမတ္ႏိုးျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား ျဖစ္ပါ၏။ သစၥာတရား
သည္ အႏွစ္သား တရားကိုယ္အားျဖင္႔ ဧေကာဓေမၼာ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပြင္႔ခ်ပ္တစ္ေထာင္ ရွိေသာ
ၾကာပန္း ကဲ႕သို႕ ေပၚလြင္ကိုယ္ထင္ျပ တတ္၏။ အကြက္ေပါင္း တစ္ေထာင္ ရွိ ေသာ စိန္ပြင္႕
ပမာ ၿပိဳးပ်က္ေတာက္ပ လင္းျပတတ္၏။ သစၥာတရား သည္ အယူ၀ါဒ အစြန္းတရား ဟူသမွ်မွ လြန္ေျမာက္ေသာေၾကာင္႔
ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား အတြက္ ေလာကႏွင္႔ ျငင္းခံု ရန္ ေနရာ မရွိေခ်။ အတိတ္ ပစၥဳပၸန္ အနာဂတ္
အတြင္း အျပင္ အနီး အေ၀း အၾကမ္း အႏု အေကာင္း အဆိုး အယုတ္ အျမတ္ အျဖစ္ အပ်က္ စေသာ
(၁၅) ပါးေသာ ေလာက အခ်င္းအရာ တို႔၌ ပကတိအႏွစ္သား သဘာ၀ ဆိတ္သုဥ္းျခင္း သေဘာ ႏွင္႔ ယင္း
ကို အေျခခံ၍ အရာခပ္သိမ္း၏ ေပါင္းစည္း ဆက္ႏြယ္ ျဖစ္တည္ေနမႈ သေဘာ တို႕ သည္ ဓမၼ၏ အေျခခံအက်ဆံုးေသာ
သစၥာတရား အျဖစ္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား က ခံယူသည္။
သိမွတ္ခံစားတတ္ေသာ
သက္ရွိဟူသမွ် ကို မိမိ ႏွင္႕ထပ္တူခ်စ္ခင္ေလးစားတန္ဖိုးထားျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား
ျဖစ္ပါ၏။ အတိုင္းအတာ အပိုင္းအျခား အကန္႕အသတ္ မရွိေသာ ေမတၱာတရား ကရုဏာတရား တို႔ အတြက္
လူမ်ိဳး ႏိုင္ငံ ဘာသာ စာေပ ယဥ္ေက်းမႈ ၀ါဒ အေတြးအျမင္ ဆင္းရဲ ခ်မ္းသာ ဆူႀကံဳ နိမ္႔ျမင္႔
အယုတ္ အျမတ္ ေကာင္း အဆိုး စေသာ ျခားနားမႈ မ်ား မလိုအပ္သည္ သာတည္း။ ထက္ေအာက္ဖီလာ အဆံုးမရွိေသာ အနႏၱအာကာသ သည္သာလွ်င္
ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား အတြက္ က်က္စားရာ ျဖစ္ပါ၏။ ငါ ႏွင္သူ ၏ မကြဲျပားမႈ (၀ါ) မိမိတို႔
ႏွင္႕ သူတစ္ပါးတို႕ ၏ တစ္သားတည္း ျဖစ္မႈ သည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား အတြက္ အျမင္႔ျမတ္ဆံုးေသာ
တန္ဖိုး ျဖစ္ေၾကာင္း ရႈျမင္ပါသည္။
အခ်စ္
အမုန္း အမိုက္ တရားမ်ား မွ ဖန္းတီးခ်ယ္လွယ္အပ္ေသာ အေႏွာင္အဖြဲ႕ဟူသမွ် ကို ျဖတ္ေတာက္
လြတ္ကၽြတ္ ႏို္င္ျခင္း သည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား ျဖစ္ပါ၏။ ကိုယ္ႏုတ္ ႏွလံုး သုံးပါးေသာ
ဒြါရတံခါးတို႔၌ လြန္က်ဴးမႈမရွိေစျခင္း သည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား အတြက္ စည္းရုိးအကာအရံ
သဖြယ္ ျဖစ္၏။ ဆင္ျခင္ခ်င္႔ခ်ိန္ဥာဏ္ျဖင္႔ယွဥ္ေသာ ယံုၾကည္မႈသည္ အေျခခံ အုတ္ျမစ္သဖြယ္
ျဖစ္၏။ အပိုင္းအျခား အကန္႕အသတ္ မရွိေသာ ခ်စ္ျခင္း ၾကင္နာျခင္း ၀မ္းေျမာက္ျခင္း မတုန္မလႈပ္အညီအမွ်လက္ခံျခင္း
တရားတို႔ သည္ ေလးဖက္ေသာ အကာအရံမ်ား သဖြယ္ ျဖစ္ပါ၏။ လြန္စြာ ခိုင္ၿမဲ ေသာစိတ္၏ တည္ၾကည္သန္႕ရွင္းစင္ၾကယ္မႈသည္
ထုတ္ေရာက္ဒိုင္းျမား မ်ား သဖြယ္ျဖစ္ပါ၏။ တရားသေဘာတို႔ ကို ေ၀ဖန္ပိုင္းျဖာခဲြစိတ္ထိုးထြင္း
သိျမင္ႏိုင္ေသာ ဥာဏ္ပညာ သည္ အမိုးကဲ႕ သို႕ ျဖစ္ပါ၏။ အစြဲဥပါဒါန္တရား တို႔၏ ေႏွာင္ဖြဲ႕ထိုးက်င္႔ႏွိပ္စက္ျခင္း
မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းသည္ အထြဋ္ထုပိကာ ျဖစ္ပါ၏။
တစ္ဦးျခင္းစီ၏
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးမွသည္ ေလာက၏ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဆီသို႕ဦးတည္ျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား
ျဖစ္ပါ၏။ေလာက ႏွင႔္ ဘ၀ သည္ အေကာင္း ႏွင္႔ အဆိုး အလင္း ႏွင္႔ အေမွာင္ အမွန္ ႏွင္႔
အမွား စေသာ ဆန္႔က်င္ဖက္ တရားစုမ်ား၏ ဒြန္တြဲ၍ အားၿပိဳင္ လြန္ဆြဲ ေနေသာ ျဖစ္စဥ္ အျဖစ္
ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား က ရႈျမင္သည္။ ေလာက သည္ တစ္ဦးျခင္းစီ၏ ရုန္းကန္လွဳပ္ရွားမႈမ်ား
ေပါင္းစုဖြဲ႕စည္းထားျခင္းသာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ တစ္ဦးျခင္းစီ၏ သ႑ာန္၌ အခ်စ္ အမုန္း အမိုက္
တရားမ်ား ခ်ဳပ္ၿငိမ္း၍ ေကာင္းျမတ္ျခင္း တရားမ်ား ျဖစ္ေပၚလာ သည္႔နည္းတူ ေလာက ၌ လူမႈက်င္႔၀တ္မ်ား
ထြန္းကားျခင္း တရားမွ်တျခင္း လြတ္လပ္ျခင္း စည္းလံုးညီညြတ္ျခင္း တန္းတူအခြင္႔အေရးရရွိျခင္း
မခြဲျခားျခင္း အားလံုး ပါ၀င္ႏိုင္ခြင္႕ ႏွင္႔ ကာကြယ္ေစာင္႔ေရွာက္ခံခြင္႔ လြတ္လပ္စြာ
ထုတ္ေဖာ္ႏိုင္ခြင္႔ စေသာ ေလာကပါလ တရားမ်ား ထြန္းကားမွသာ ေလာက၏ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဆီသို႕ဦးတည္ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု
ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား က ယံုၾကည္သည္။
လူသည္
ယဥ္ေက်းမႈသတၱ၀ါျဖစ္ေသာ ေၾကာင္႔ ယဥ္ေက်းမႈ၏ အဂၤါအစိတ္အပိုင္မ်ားျဖစ္ေသာ ထံုးဓေလ႕ ပံုျပင္
ဒ႑ာရီ သမိုင္း စာေပ အႏုပညာ ဘာသာတရား ဒႆနပညာ သိပၸံပညာ လူမႈေရး စီးပြားေရး ႏိုင္ငံေရး
စေသာ နယ္ပယ္ အသီးသီး၏ ဆက္ႏြယ္တည္ရွိမႈ ဆင္႔ကဲ ျဖစ္ထြန္းတိုးတက္မႈ ႏွင္႔ ဗဟုသေဘာေဆာင္၍
သီးျခားရပ္တည္ ႏိုင္မႈတို႕ ကို ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား က ယံုၾကည္သည္။ ဤ နယ္ပယ္မ်ား ၏
ဆိုင္ရာ နားလည္ကၽြမ္းက်င္တတ္ေျမာက္မႈ အသီးသီးကို မေရာယွက္ အပ္ ဟူ၍လည္း ကၽြႏု္ပ္၏
ဘာသာတရား က အေလးအနက္ ခံယူပါသည္။ ယဥ္ေက်းမႈသတၱ၀ါျဖစ္ေသာ လူသား သည္ မတူညီ ကြဲျပားျခားနားေသာ
ယဥ္ေက်းမႈ စံနစ္ အသီးသီး ၏ ႏိုင္းရ သေဘာ ႏွင္႔ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ ေလးစားလွ်က္
အတူတကြ လက္တြဲ ရပ္တည္ မႈ ကိုလည္း ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား က အျပည္႔အ၀ ေထာက္ခံပါသည္။
|
Tuesday, January 15, 2013
ကၽြႏု္ပ္၏ ဘာသာတရား အေၾကာင္း
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment